11 Mayıs 2012 Cuma

Elazığ'da hortum faciası




Elazığ'da, 6 kişi öldü, 7 kişi yaralandı!

Elazığ'ın Maden İlçesi'nde meydana gelen hortum ve şiddetli fırtına karayolları işçilerinin kaldığı şantiyede, konteyner ve araçları havalarda uçurdu. Şantiyenin harabeye döndüğü faciada yaklaşık 100 metre sürüklenen konteynerde bulunan ve 4'ü bugün işbaşı yapan 6 işçi yaşamını yitirirken, 7 kişi de yaralandı.

Elazığ'ın Maden İlçesi'nde bugün saat 18.30 sıralarında meydana gelen hortum faciaya neden oldu. Hortum ve fırtına, Maden'e 5 kilometre mesafade bulunan ve karayolları yapım çalışmalarını sürdüren işçilerin barındığı şantiyeyi savaş alanına çevirdi. Aniden bastıran hortum ve şiddetli fırtına işçilerin kaldığı ve o sırada yemek yediği plastik konteynır ile traktör başta olmak üzere diğer araçları havalarda uçurup, yaklaşık 100 metre kadar sürükledi. İşçilerin içinde bulunduğu konteynır, kayalıklara çarparken, araçlar Maden Çayı'na uçtu.

Fırtınada konteynerde bulunan işçelerden 4'ü olay yerinde 2'si ise hastaneye kaldırılırken, yolda yaşamını yitirdi. Yaralı 7 işçi ise Maden ve Elazığ'daki hastanelerde tedavi altına alındı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder